Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Image města a komunikace s veřejností

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorMandys, Jan
dc.contributor.authorBöhmová, Aneta
dc.contributor.refereeMaštálka, Martin
dc.date.accepted2023-01-23
dc.date.accessioned2023-02-06T09:01:56Z
dc.date.available2023-02-06T09:01:56Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-08-15
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou image vybraného města a jeho komunikací s veřejností. Nejprve je zde charakterizována zkoumaná oblast v teoretické rovině. Následující část se věnuje profilu vybraného města - Pardubic, neboť vybrané charakteristiky mají na image města značný vliv. Další část přibližuje činnosti místní samosprávy v oblasti budování značky města a popisuje, které komunikační kanály využívá v komunikaci s občany. V závěrečné části práce jsou výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak celou problematiku image a komunikace občané vnímají.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the issue of the image of the selected city and its communication with the public. First, the researched area is characterized in the theoretical level. The following section deals with the profile of the selected city - Pardubice, because the selected characteristics have a significant impact on the image of the city. The next part describes the activities of local government in the field of building the city brand and describes which communication channels it uses in communicating with citizens. In the final part of the work are the results of a questionnaire survey, which aimed to find out how citizens perceive the whole issue of image and communication.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Image města a komunikace s veřejností. Cílem práce je analýza procesů vedoucí k budování značky města a komunikačních cest, které propagují aktivity obce směrem k veřejnosti (občanům). Otázky Vedoucího práce: O1: Jakou značku považuje autorka ve městě jako nejprestižnější a proč? O2: Překvapil autorku nějaký výsledek dotazování veřejnosti a jaký a proč? Otázky oponenta: O1: Jaké hlavní cílové skupiny byste identifikovala pro marketingovou kampaň mající za cíl zlepšit image města? O2: Pokud byste ze skupin identifikovaných v odpovědi na předchozí otázku měla vybrat pouze jednu, která by to byla a jaké by byly hlavní narativy v komunikaci směrem k této skupině? Doplňující otázky komise O1: Ověřovala jste vypovídací schopnost výsledků? Můžete formulovat závěry z Vašeho výzkumu? O2: Jakou erudici měli respondenti? Kdo byl Váš respondent? O3: V závěru jste doporučila parkovací věž, jak to souvisí s Vaší prací? O4: Víte, v jaké fázi je parkovací věž v Pardubicích? O5: V závěru jste navrhla doporučení, jsou ta doporučení Vaše? O6: Jaké konkrétní návrhy máte Vy, jakožto budoucí odborník na danou problematiku? O7: V práci máte určité formální nedostatky, proč? O8: Uvádíte, že by město mělo komunikovat lépe s veřejností. Jak? O9: V práci máte uvedenou výstavu německého porcelánu na zámku Pardubice, avšak je známo, že tato spolupráce nebyla naplněna. Jak to ovlivní image města? Studentka dokázala na otázky správně reagovat.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag42941
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80591
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectimage městacze
dc.subjectměstský marketingcze
dc.subjectkomunikace s veřejnostícze
dc.subjectanalýza imagecze
dc.subjectimage of the cityeng
dc.subjectcity marketingeng
dc.subjectcommunication with the publiceng
dc.subjectimage analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a veřejná správacze
dc.titleImage města a komunikace s veřejnostícze
dc.title.alternativeImage of the city and communication with the publiceng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BohmovaA_ImageMesta_JM_2022.pdf
Velikost:
1.73 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MandysJ_ImageMesta_AB_2022.pdf
Velikost:
156.39 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MastalkaM_ImageMesta_AB_2022.pdf
Velikost:
111.35 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce