Publikace: Návrh a implementace aplikace určené pro direct mailing
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Říha, Ondřej
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce popisuje technologie a doporučené postupy pro realizaci e-mail marketingu v jakékoliv organizaci. V teoretické části jsou upřesněny cíle e-mail marketingu a způsoby, jak seriózně budovat databázi příjemců. Dále práce popisuje sestavení důvěryhodého e-mailového sdělení s ohledem na doručitelnost. Praktická část se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožní vhodným způsobem realizovat direct mailing. Zejména evidovat velké množství příjemců, připravovat grafické e-maily, odeslat zprávu na zvolený segment příjemců a zobrazit statistiky reakcí prostřednictvím grafů.
Popis
Klíčová slova
e-mail, e-mail marketing, e-mailing, direkt mail, direkt mailing, direct mail, direct mailing