Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Reklama a genderová stereotypizace

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorSamek, Tomáš
dc.contributor.authorDědková, Zlata
dc.contributor.refereeSynková, Hana
dc.date.accepted2019-01-29
dc.date.accessioned2019-02-11T13:27:59Z
dc.date.available2019-02-11T13:27:59Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-11-30
dc.description.abstractStudentka bude zkoumat vztah reklamy a genderu jako dvou stránek integrálního komunikačního procesu. K reklamě bude přistupovat jako k procesu, který jednak ovlivňuje genderovou stereotypizaci a jednak je tou tostereotypizací sám ovlivňován. Obdobně dialektický přístup uplatní při výzkumu procesů, které se souborně nazývají genderovou stereotypizací. Jako metodu zvolí některý ze standardních přístupů užívaných v mediální analýze a přihlédne přitom k literatuře o antropologii genderu.cze
dc.description.abstract-translatedThe student will examine the relationship between advertising and gender as two aspects of the integral communication process. She will approach advertising as a process that affects gender stereotyping and on the other hand, it is influenced by this stereotyping. Similarly, the dialectical approach applies to the research of processes collectively called gender stereotyping. As a method, she chooses one of the standard approaches used in media analysis, taking into account the literature on gender anthropology.eng
dc.description.defenceStudentka představila svou DP. Byl přečten posudek vedoucího a oponenta práce. Studentka odpověděla na otázky členů komise.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format85 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD38850
dc.identifier.stag37319
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72167
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgendercze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectstereotypycze
dc.subjectgendereng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectadvertismenteng
dc.subjectstereotypeseng
dc.thesis.degree-disciplineSociální antropologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleReklama a genderová stereotypizacecze
dc.title.alternativeAdvertisement and gender stereotypingeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DedkovaZ_ReklamaGenderova_TS_2018.pdf
Velikost:
1.8 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SamekT_ReklamaAGenderova_ZD2019.pdf
Velikost:
564.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SynkovaH_ReklamaGenderova_ZD_2018_novy.pdf
Velikost:
579.67 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce