Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Inkluzivní edukace v kontextu sociální služby „raná péče“ v České Republice

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorŠándorová, Zdenkacze
dc.date.accessioned2018-02-27T02:50:38Z
dc.date.available2018-02-27T02:50:38Z
dc.date.issued2017cze
dc.description.abstractPříspěvek podává informace o realizaci rané péče v České republice. Na krátké úvodní informace o rané intervenci v Evropě navazují další kapitoly týkající se České republiky. Jedná se o oblast sociální politiky jako součásti sociální opory rodiny s dítětem s postižením či ohrožením raného věku. Dále jsou popsány historické etapy rané péče, na které navazuje aktuální stav rané péče v České republice. Vzhledem k tomu, že v České republice jsou poskytovány služby sociální prevence rané péče převážně nestátní neziskové organizace, je tomuto nestátnímu neziskovému sektoru věnována náležitá pozornost. Poslední kapitola představuje ranou péči jako prostředek významného startu pro inkluzivní edukaci.cze
dc.description.abstract-translatedThe following contribution provides information on the implementation of early intervention in the Czech Republic. The introduction gives concise information about the early intervention in Europe, which is followed by other chapters dealing with the situation of the early intervention in the Czech Republic. Specifically, these chapters deal with the area of social policy as a part of social support for families with children with disabilities or threats at a very early age. The contribution further describes historical stages of the early intervention, which is followed by the current state of early intervention in the Czech Republic. Considering the fact that the social prevention services of early intervention are provided primarily by NGOs in the Czech Republic, it is paid careful attention to this non-governmental sector in this paper. The final chapter presents the early intervention as a means for a significant start for an inclusive education.eng
dc.eventIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa z cyklu Horyzonty pedagogiczne (12.05.2016 - 13.05.2016, Poznaň)cze
dc.formatp. 159-166cze
dc.identifier.isbn978-83-65697-14-1cze
dc.identifier.obd39880591cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69889
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.publisherSILVA RERUMcze
dc.relation.ispartofJest człowiek z niepełnosprawnością : pola refleksjicze
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjectSociální službacze
dc.subjectInkluzivní edukacecze
dc.subjectRaná péčecze
dc.subjectSociální oporacze
dc.subjectDítěcze
dc.subjectPostiženícze
dc.subjectRodinacze
dc.subjectNeziskový sektorcze
dc.subjectSocial serviceeng
dc.subjectInclusive educationeng
dc.subjectEarly interventioneng
dc.subjectSocial supporteng
dc.subjectChildeng
dc.subjectDisabilityeng
dc.subjectFamilyeng
dc.subjectNonprofit sectoreng
dc.titleInkluzivní edukace v kontextu sociální služby „raná péče“ v České Republicecze
dc.title.alternativeInclusive education in the context of social services „early intervention“ in the Czech Republiceng
dc.typeConferenceObjectcze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
PRISPEVEK_KONFERENCE.pdf
Velikost:
261.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format