Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Shrnutí výsledků vývoje třínápravového podvozku CZ LOKO

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorHaupt, Lukášcze
dc.contributor.authorMichálek, Tomášcze
dc.contributor.authorKohout, Martincze
dc.contributor.authorLiberová, Stanislavacze
dc.contributor.editorKalinčák, Danielcze
dc.date.accessioned2020-03-19T12:25:31Z
dc.date.available2020-03-19T12:25:31Z
dc.date.issued2019cze
dc.description.abstractPříspěvek informuje o výsledcích dosažených při vývoji třínápravového podvozku určeného pro dieselektrickou lokomotivu o rozchodu 1520 mm. Vývoj probíhal ve spolupráci firmy CZ LOKO, a.s. a Dopravní fakulty Jana Pernera (DFJP) Univerzity Pardubice v rámci řešení projektu TH01010455 Technologické agentury České republiky. V úvodu příspěvku je stručný popis historie vývoje vlastních pojezdů CZ LOKO a postup při vývoji třínápravového podvozku. Stěžejní část příspěvku tvoří prezentace výsledků projektu, konkrétně výsledky simulací jízdy kolejového vozidla, realizovaných na Dislokovaném pracovišti DFJP v České Třebové, vyhodnocení výsledků dle standardů GOST a popis parametrů funkčního vzorku podvozku.cze
dc.description.abstract-translatedThis paper informs about the results achieved at the development of the three-axle bogie for diesel-electric locomotive for the track gauge 1520 mm. The bogie was developed in cooperation of the company CZ LOKO, a.s., and the Faculty of Transport Engineering of the University of Pardubice in framework of the R&D project No. TH0101045 of the Technology Agency of the Czech Republic. In the introduction, history of development of running gears in the CZ LOKO company as well as the development of the three-axle bogie is described. The main part of the paper is focused on presentation of results of the project, especially on results of multi-body simulations of rail vehicle run, performed at the Detached Branch of the Faculty of Transport Engineering, evaluation of results according to standards GOST and description of parameters of the bogie prototype.eng
dc.eventXXIV. medzinárodná konferencia Súčasné problémy v koľajových vozidlách - PRORAIL 2019 (17.09.2019 - 19.09.2019, Žilina)cze
dc.formatp. 181-191cze
dc.identifier.isbn978-80-89276-58-5cze
dc.identifier.obd39882883cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74694
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.project.IDTH01010455/Výzkum a vývoj třínápravového podvozku pro rozchod 1520 mmcze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.publisherVTS pri Žilinskej univerzitecze
dc.relation.ispartofSúčasné problémy v koľajových vozidlách - PRORAIL 2019 : zborník prednášok Icze
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjecttřínápravový podvozekcze
dc.subjectdiesel-elektrická lokomotivacze
dc.subjectsimulační výpočtycze
dc.subjectfunkční vzorekcze
dc.subjectthree-axle bogieeng
dc.subjectdiesel-electric locomotiveeng
dc.subjectmulti-body simulationeng
dc.subjectbogie prototypeeng
dc.titleShrnutí výsledků vývoje třínápravového podvozku CZ LOKOcze
dc.title.alternativeResults of development of three-axle bogie CZ LOKOeng
dc.typeConferenceObjectcze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
LuHa_ToMik_KoMar_LiSta_FINAL.PDF
Velikost:
2.12 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format