Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Brzák, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce "Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku" si klade za cíl popsat a pochopit spotřebitelské chování při nákupu mobilních telefonů. Základem celé práce je tvorba dotazníku na dané téma, zpracování dotazníkového šetření a následná analýza získaných informací. Výsledky práce mohou sloužit různým distributorům mobilních telefonů a přispět k pochopení chování spotřebitele.

Popis

Klíčová slova

marketingový mix, osobnost spotřebitele, spotřební chování, kupní rozhodovací proces, dotazníkové šetření, marketing mix, consumer's personality, consumer's behavior, purchase decision process, questionnaire survey

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By