Publikace: Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Brzák, Jan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce "Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku" si klade za cíl popsat a pochopit spotřebitelské chování při nákupu mobilních telefonů. Základem celé práce je tvorba dotazníku na dané téma, zpracování dotazníkového šetření a následná analýza získaných informací. Výsledky práce mohou sloužit různým distributorům mobilních telefonů a přispět k pochopení chování spotřebitele.
Popis
Klíčová slova
marketingový mix, osobnost spotřebitele, spotřební chování, kupní rozhodovací proces, dotazníkové šetření, marketing mix, consumer's personality, consumer's behavior, purchase decision process, questionnaire survey