Publikace: Herní 2D engine v Javě
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Šilar, Zdeněk | |
| dc.contributor.author | Lepeška, Martin | |
| dc.date.accepted | 2017-06-06 | |
| dc.date.accessioned | 2017-06-22T06:03:52Z | |
| dc.date.available | 2017-06-22T06:03:52Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.date.submitted | 2017-05-09 | |
| dc.description.abstract | Práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu v Javě. V první části jsou představeny vybrané herní enginy a rozhraní pro tvorbu grafických aplikací a knihoven. Následně jsou představeny pouţité souborové formáty. Druhá část se zabývá základními algoritmy a návrhem praktické části. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This work is about developing 2D game engine in Java. First part introduces selected game engines and interfaces for creation of graphical applications and libraries. Additionaly, there are introduced used file formats. Second part deals with basic algorhitms and design of engine. | eng |
| dc.description.defence | Vynikající bakalářská práce. Student při obhajobě výborně reagoval na dotazy a připomínky vedoucího, předsedy i členů komise. Student prezentoval výsledky své práce včetně demonstrativních ukázek. Komise pro státní závěrečné zkoušky navrhuje bakalářskou práci v souladu s článkem 3, písm. b) Stipendijního řádu Univerzity Pardubice na cenu děkana za vynikající vývojové a inovační výsledky. | cze |
| dc.description.department | Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 52 s. | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | |
| dc.identifier.signature | D36046 | |
| dc.identifier.stag | 32680 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/68083 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | engine | cze |
| dc.subject | hra | cze |
| dc.subject | Java | cze |
| dc.subject | OpenGL | cze |
| dc.subject | UDP | cze |
| dc.subject | engine | eng |
| dc.subject | game | eng |
| dc.subject | Java | eng |
| dc.subject | OpenGL | eng |
| dc.subject | UDP | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Informační technologie | cze |
| dc.title | Herní 2D engine v Javě | cze |
| dc.title.alternative | 2D Game engine in Java | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 5 z 5
Načítá se...
- Název:
- LepeskaM_Herni2DEngine_ZS_2017.pdf
- Velikost:
- 2.61 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- ardengine.zip
- Velikost:
- 48.14 MB
- Formát:
- Unknown data format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- doprovodne_projekty.zip
- Velikost:
- 7.98 MB
- Formát:
- Unknown data format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- hra.zip
- Velikost:
- 34.71 MB
- Formát:
- Unknown data format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- Posudek_SilarZ_Herni2DEngine_LM_2017.pdf
- Velikost:
- 373.5 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce