Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategie online marketingu pro začínající podnik

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Panchártková, Nela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh online komunikační strategie pro začínající podnik. Teoretická část práce popisuje základní principy týkající se online marketingu a promotion. Analytická část práce se věnuje návrhu online marketingové strategie pro začínající podnik na základě analýzy jeho vnitřního prostředí a preferencí jeho potenciálních zákazníků. Komunikační strategie je v analytické části práce navržena za použití rámce See-Think-Do-Care.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, online marketing, sociální sítě, STDC, webové stránky, marketing strategy, online marketing, social media, STDC, website

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By