Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Psychologie spotřebitele

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Navrátilová, Irena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Hlavním cílem práce je ukázat několik hlavních aspektů, které nás jako spotřebitele nejvíce ovlivňují. Jakou roli v nákupním procesu hrají duševní vlastnosti, životní zkušenosti i to jak na spotřebitele působí okolní svět.
The principal objektive of this work was to present some of general aspects the consumer is mostly influenced by. Which part in the purchasing process do the psychical characters and life experiences have, and also how the consumer is affected by his surroundings.

Popis

Klíčová slova

consumers, products, brands, prices, Advertisings, questionnaire investigations, spotřebitelé, produkty, značky, Ceny, reklamy, dotazníková šetření

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By