Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Podniková sociální síť jako sociální pilíř v podniku

Článekopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorŠkoludová, Janacze
dc.date.accessioned2018-02-27T03:52:34Z
dc.date.available2018-02-27T03:52:34Z
dc.date.issued2017cze
dc.description.abstractV sociální oblasti se odpovědné chování podniků zaměřuje také na přístup k zaměstnancům. Psychologicko-sociální přístup v řízení lidských zdrojů vychází historicky ze školy lidských vztahů. Vymezují požadavky na osobnost řídících pracovníků, způsoby komunikace, řízení vztahů mezi zaměstnanci napříč organizační strukturou a způsoby zajištění sociálního pracovního prostředí k dosažení podnikových cílů. Příspěvek se zaměřuje na moderní informační technologii zvanou podniková sociální síť a na její možnost využití vedoucích pracovníků pro zajištění sociálního pilíře v podniku. Cílem příspěvku je zjistit kolik podniků v ČR využívá podnikovou sociální síť a zodpovědět stanovenou výzkumnou hypotézu týkající se dopadu podnikové sociální sítě na sociální aspekt pracovního prostředí. Metodologie příspěvku je na základě dotazníkového šetření, základní soubor zahrnoval podniky, využívající podnikové sociální sítě v ČR. Celková komparace získaných dat prezentuje současné trendy a doporučuje využívat moderní informační technologie.cze
dc.description.abstract-translatedIn the social field, responsible corporate behavior also focuses on employee access. The psychological and social approach to human resource management is based historically at the School of Human Relations. They define requirements for the personality of managers, ways of communicating, managing employee relationships across the organizational structure, and ways to secure a social work environment to achieve corporate goals. The paper focuses on modern information technology, called the Enterprise Social Network, and its ability to use executives to provide a social pillar in an enterprise. The aim of the paper is to find out how many enterprises in the Czech Republic are using the Enterprise Social Network and respond to the established research hypothesis regarding the impact of the Enterprise Social Network on the social aspect of the working environment. The methodology of the contribution is based on the questionnaire survey, the basic set included companies using Enterprise Social Networks in the Czech Republic. The overall comparison of acquired data presents current trends and recommends using modern information technologies.eng
dc.formatp. 149-157cze
dc.identifier.issn1803-9782cze
dc.identifier.obd39880467cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/70375
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.relation.ispartofACC Journal, volume XXIII, issue: 3cze
dc.relation.publisherversionhttp://acc-ern.tul.cz/images/journal/sbornik/ACC-Journal_3_2017.pdfcze
dc.rightsopen accesscze
dc.subjectsociální pilířcze
dc.subjectpodniková sociální síťcze
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectsocial pillareng
dc.subjectenterprise social networkeng
dc.subjecthuman resource managementeng
dc.subjectbusinesseseng
dc.titlePodniková sociální síť jako sociální pilíř v podnikucze
dc.title.alternativeEnterprise Social Network as a social pillar in enterpriseeng
dc.typeArticlecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Skoludova_PODNIKOVA_SOCIALNI_SIT_JAKO_SOCIALNI_PILIR_V_PODNIKU.pdf
Velikost:
540.33 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format