Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace města Olomouce ve vztahu k cestovnímu ruchu

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Oklešťková, Pavlína

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na současný stav marketingové komunikace města Olomouce. Poskytuje přehled o atraktivitách a službách, které město Olomouc nabízí turistům. Dále analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu města ve vztahu k cestovnímu ruchu. V neposlední řadě navrhuje nová řešení v oblasti marketingové komunikace města Olomouce na území České republiky a v zahraničí.

Popis

Klíčová slova

cestovní ruch, marketingové komunikace, komunikační mix, Olomouc, tourism, marketing communication, communication mix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By