Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBuchta, Miroslavcze
dc.contributor.authorChvojková, Andrea
dc.date.accepted2008cze
dc.date.accessioned2008-11-02T10:30:58Z
dc.date.available2008-11-02T10:30:58Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je podat celistvý pohled na obchodní řetězce v České republice, jejich vývoj, analýzu současného stavu a analýzu prognóz do budoucna. Součástí práce je doplnit obraz tohoto stavu o vlastní marketingový průzkum. První kapitola pojednává o základních pojmech a problematice retailingových firem. Seznamuje s různými členěními a typy obchodních řetězců. Druhá kapitola se zabývá vlastním vymezením obchodních řetězců a také se snaží vysvětlit podstatu fungování tohoto typu obchodování. Dále se zde pojednává o tendencích a trendech na světových trzích v retailingu. Třetí kapitola se zaměřuje na analýzu současného stavu obchodu na vybraném vzorku nejúspěšnějších českých obchodních řetězců. V závěru kapitoly jsou nastíněny možné prognózy vývoje obchodu pro rok 2008 a předpokládaný vývoj v následujících letech. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na běžné marketingové postupy obchodních řetězců. Jádro této kapitoly tvoří vlastní marketingový průzkum, jehož cílem je zjistit postoje chrudimských občanů k obchodním řetězcům.cze
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to give a coherent view of the business chain in the Czech Republic, and their development analyzes the current situation and analysis of forecasts for the future. Part of the work is to complement the picture of the state of their own marketing research. The first chapter deals with basic concepts and issues retailingových companies. Acquainted with the various classifications and types of retail chains. The second chapter deals with its own definition of commercial chains, and also seeks to explain the nature of the operation of this type of trading. Furthermore, discusses the trends and trends in world markets in retailing. The third chapter focuses on an analysis of the current state of trade on a selected sample of the most successful Czech supermarket chains. At the end of chapter outlines possible to forecast the development of trade for 2008 and outlook for the coming years. The fourth chapter focuses on common marketing practices of commercial chains. The core of this chapter are the very marketing research, in order to establish position Chrudim’s citizens to retail networks.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s., 6 s. přílohcze
dc.format.extent1611208 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19415cze
dc.identifier.signatureD19415
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29978
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectobchodní řetězcecze
dc.subjectmaloobchodycze
dc.subjectsupermarketycze
dc.subjectobchodní domycze
dc.subjectmarketingové průzkumycze
dc.subjectretail chainseng
dc.subjectretail storeseng
dc.subjectsupermarketseng
dc.subjectdepartment storeseng
dc.subjectMarketing researcheng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleObchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnostcze
dc.title.alternativeRetail chains and their influence on business activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
ChvojkovaA_Obchodni retezce_MB_2008.pdf
Velikost:
1.54 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format