Publikace: Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro B2B
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Horáková, Jana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce "Využití sociálních sítí jako nástroje marketingu v
prostředí Business to
Business" je popsat komunikaci na sociálních sítích v ko
nkrétním podniku a následně provést
návrh na zlepšení využití této komunikace. Úvodní část se věnuje poznatkům z oblasti
marketingu, prostředí Business to Business se zaměřením na sociální média a sítě. Následně
je představen podnik a provedena charakteris
tika jeho komunikace na sociálních sítích. Na
základě tohoto popisu je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí.
Popis
Klíčová slova
sociální sítě, sociální média, marketing, Business to Business, Facebook, Google+, LinkedIn, social networks, social media, marketing