Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje pro B2B

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Horáková, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem práce "Využití sociálních sítí jako nástroje marketingu v prostředí Business to Business" je popsat komunikaci na sociálních sítích v ko nkrétním podniku a následně provést návrh na zlepšení využití této komunikace. Úvodní část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, prostředí Business to Business se zaměřením na sociální média a sítě. Následně je představen podnik a provedena charakteris tika jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě tohoto popisu je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí.

Popis

Klíčová slova

sociální sítě, sociální média, marketing, Business to Business, Facebook, Google+, LinkedIn, social networks, social media, marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By