Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza obsahu časopisů z hlediska vývoje jejich obsahu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Malinová, Pavla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu tiskové reklamy v prestižních módních časopisech Elle a Cosmopolitan s cílem porozumět vývoji a trendům v oblasti tiskové reklamy v průběhu času. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody analýzy pro zkoumání obsahu reklamních kampaní v období deseti let. Metodologie analýzy obsahu zahrnuje sběr a systematickou analýzu reklamních kampaní z vybraných vydání časopisů Elle a Cosmopolitan z různých období. Výsledky analýzy budou prezentovány prostřednictvím tabulek a interpretace zjištěných trendů a vzorců. Tato práce přináší nový pohled na tiskovou reklamu v módním průmyslu a poskytuje důležité poznatky pro marketéry, reklamní agentury a výzkumníky v oblasti marketingu a komunikace

Popis

Klíčová slova

analýza obsahu, móda, módní časopisy, reklama, tisková reklama, trendy v reklamě, advertising, advertising trends, content analysis, fashion, fashion magazines, print advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By