Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
The Internet as a development tool for English teachers

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorJežková, Šárkacze
dc.contributor.authorJelínková, Hana
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted2005cze
dc.date.accessioned2007-09-30T13:08:45Z
dc.date.available2007-09-30T13:08:45Z
dc.date.issued2005
dc.description.abstractPráce nabízí přehled potenciálně vhodných prostředků a zdrojů dostupných na Internetu, představuje možné způsoby vyhledávání těchto zdrojů a navrhuje možná kritéria jejich hodnocení. Jinými slovy představuje a shrnuje dovednosti, bez jejichž nabytí by bylo jen obtížně možné efektivně využít vše, co může pedagogům pomoci pracovat na profesním rozvoji prostřednictvím Internetu.cze
dc.description.abstract-translatedcze
dc.description.departmentKatedra anglistiky a amerikanistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format88 s.cze
dc.format.extent1180007 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD14195
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/23904
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectinformační zdrojecze
dc.subjectAnglický jazykcze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectprofesionální růstcze
dc.subjectdovednosticze
dc.thesis.degree-disciplineučitelství anglického jazykacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta humanitních studiícze
dc.thesis.degree-namecze
dc.thesis.degree-programcze
dc.titleThe Internet as a development tool for English teacherscze
dc.title.alternativeInternet jako prostředek rozvoje učitele anglického jazykacze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
D14195.pdf
Velikost:
1.13 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format