Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití aktivizačních metod ve výuce religionistiky na gymnáziu

Závěrečná práceopen access
dc.contributor.advisorRýdl, Karel
dc.contributor.authorTeplá, Zdenka
dc.date.accepted2014
dc.date.accessioned2015-02-17T12:23:29Z
dc.date.available2015-02-17T12:23:29Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTato závěrečná práce se zabývá možnostmi využití aktivizačních metod ve výuce religionistiky na gymnáziu. Nejprve je vymezen vývoj vyučovacích metod od antiky po současnost. Dále jsou popsány jednotlivé aktivizační metody a možnosti jejich využití v hodinách. Druhá část práce vychází z praktického použití těchto metod a aktivizačních prvků v hodinách. Nejprve jsou popsány obecné předpoklady vývoje školství v České republice, které vedly k větším kompetencím škol při tvorbě osnov jednotlivých předmětů. Využití aktivizačních metod a prvků v hodinách a reakce žáků jsou uvedeny na příkladu šesti vyučovacích hodin religionistiky. Nakonec jsou popsány další možnosti využití aktivizačních metod v hodinách religionistiky, které mohou sloužit jako inspirace pro učitele.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of using activation methods in teaching study of religion at the gymnasium. First of all, the development of teaching methods is defined from ancient times to the present. The following part describes the activation methods and their possibilities use in the lessons. The second part is based on the practical application of these methods and motivating elements in the lessons. At first, the general assumptions for education in the Czech Republic are described, these assumptions lead to greater competence in developing school curricula of individual subjects. The use of activation methods and elements in the lessons and the reactions of pupils are given as the example of six lessons of study of religion. In the last part there are the other possibilities of using activation methods in the lessons of study of religion that can serve to inspire for the teacher.eng
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format85 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD31333
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/59022
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectvyučovací metodycze
dc.subjectaktivizační metodycze
dc.subjectreligionistikacze
dc.subjectdidacticseng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectactivation methodseng
dc.subjectstudy of religioneng
dc.thesis.degree-disciplinedoplňující pedagogické studiumcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.titleVyužití aktivizačních metod ve výuce religionistiky na gymnáziucze
dc.typezávěrečná prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Využití aktivizačních metod ve výuce reli. na gymnáziu.pdf
Velikost:
1.11 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
závěrečná práce

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: