Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKožená, Marcelacze
dc.contributor.authorHrobařová, Veronika
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T20:50:10Z
dc.date.available2011-07-11T20:50:10Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je analýza marketingové strategie ve firmě Merida Hradec Králové s.r.o. První část práce se zabývá teoreticky tvorbou marketingové strategie. Jsou zde definovány pojmy marketing, marketingová strategie a uvedeny základní typy marketingových strategií. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí, hodnocení stávající marketingové strategie firmy návrhy pro budoucí vývoj v oblasti marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThe object of this thesis is analysis of marketing strategy in the company Merida Hradec Králové, Ltd. The first part of this thesis defines the term marketing, marketing strategy and basic marketing strategy. The second part of this thesis deals with situation analysis and analysis of marketing strategy in the company. At the end of thesis there are some proposals for future development in the field of marketing strategy.eng
dc.description.defenceOtázky k obhajobě: 1. Ve své práci navrhujete na základě SWOT analýzy diversifikační strategii. Můžete ji blíže specifikovat? 2. Jaké výhody spatřujete v hodnocení konkurenceschopnosti metodou benchmarkingu?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format86 s.cze
dc.format.extent2274062 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24445
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39456
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectanalýza marketingové strategiecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectanalysis of marketing strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza marketingové strategie vybrané firmycze
dc.title.alternativeAnalysis of marketing strategy of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
HrobarovaV_AnalyzaMarketingove_MK_2011.pdf
Velikost:
2.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_AnalyzaStrategie_VH_2011.pdf
Velikost:
31.04 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
JanůM_AnalyzaStrategie_VH_2011.pdf
Velikost:
58.13 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format