Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza staničního odbavení cestujících automatem se vzdálenou podporou

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNachtigall, Petr
dc.contributor.authorReitmayerová, Magda
dc.date.accepted2024-06-05
dc.date.accessioned2024-07-08T13:52:14Z
dc.date.available2024-07-08T13:52:14Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-05-13
dc.description.abstractPráce je zaměřena na možnosti využití jízdenkových automatů se vzdálenou podporou v železničních stanicích jakožto alternativy k pokladním přepážkám a na možnosti zvýšení atraktivity jejich používání. Autorka vychází i ze svých zkušeností získaných prací na pozici průvodčí u dopravce ARRIVA vlaky s. r. o. V práci jsou analyzovány aktuální možnosti odbavení cestujících ve vlacích v České republice a dále konkrétní možnosti na lince R14A Pardubice - Liberec. Následně jsou navržena a vyhodnocena opatření směřující k zatraktivnění služeb poskytovaných jízdenkovými automaty se vzdálenou podporou a také ke zrychlení a zjednodušení odbavení cestujících ve vlaku. Hlavním cílem je snížení úniků tržeb dopravce.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the possibilities of using ticket vending machines with remote support in railway stations as an alternative to ticket offices and on the possibilities of increasing the attractiveness of their use. The author works with her own experiences gained by working as a train conductor at a carrier ARRIVA vlaky s. r. o. The thesis analyzes the current possibilities of passenger check-in on trains in the Czech Republic and then focuses on the possibilities of check-in on the line R14A Pardubice - Liberec. In conclusion are suggested and evaluated options of making the services provided by ticket machines with remote support more attractive and steps, which should lead to speeding up and simplifying the check-in of passengers on the train. The main goal is to reduce the carrier's revenue leakage.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.
dc.identifier.stag48646
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83353
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectodbavení cestujícíchcze
dc.subjectželezniční stanicecze
dc.subjectvlakycze
dc.subjectjízdenkový automat se vzdálenou podporoucze
dc.subjectpassengers check-ineng
dc.subjectrailway stationeng
dc.subjecttrainseng
dc.subjectticket vending machine with remote supporteng
dc.thesis.degree-disciplineTechnologie a řízení dopravycze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleAnalýza staničního odbavení cestujících automatem se vzdálenou podporoucze
dc.title.alternativeAnalysis of check-in of passengers by ticket vending machine with remote supporteng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
ReitmayerovaM_AnalyzaOdbaveni_PN_2024.pdf
Velikost:
1.98 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Nachtigall_P_AnalyzaStanicniho_MR_2024.pdf
Velikost:
189.66 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SirokyJ_AnalyzaOdbaveni_MR_2024.pdf
Velikost:
181.3 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce