Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Koucká, Andrea

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

První část diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací obecně, tvorbou komunikační strategie a především hlavními nástroji komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na konkrétní užití komunikačních nástrojů společností Škoda Auto v praxi. Jedná se o komunikaci na anglickém trhu, jež je zajímavý některými svými specifickými problémy v souvislosti se značkou Škoda. Hlavní přínos práce je v praktické ukázce toho, jak lze využít jednotlivé komunikační nástroje k oslovení široké veřejnosti, zlepšení image společnosti a následnému zajištění lepšího postavení na trhu.

Popis

Klíčová slova

Reklama, Public relations, promotion, komunikační mix, Marketingový mix, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, Marketing, ŠKODA AUTO, a.s., Velká Británie, Česká Republika

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By