Publikace: Komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Koucká, Andrea
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací obecně, tvorbou komunikační strategie a především hlavními nástroji komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na konkrétní užití komunikačních nástrojů společností Škoda Auto v praxi. Jedná se o komunikaci na anglickém trhu, jež je zajímavý některými svými specifickými problémy v souvislosti se značkou Škoda. Hlavní přínos práce je v praktické ukázce toho, jak lze využít jednotlivé komunikační nástroje k oslovení široké veřejnosti, zlepšení image společnosti a následnému zajištění lepšího postavení na trhu.
Popis
Klíčová slova
Reklama, Public relations, promotion, komunikační mix, Marketingový mix, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, Marketing, ŠKODA AUTO, a.s., Velká Británie, Česká Republika