Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Specifika mezinárodního marketingu

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pilař, Jiří

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá specifickými rozdíly marketingu mezinárodního od tuzemského vyplývající z mezinárodního prostředí. Druhá část charakterizuje firmu Synthesii a.s., Pardubice a její marketing aplikovaný v mezinárodním obchodním systému.

Popis

Klíčová slova

Marketing, mezinárodní marketing, Synthesia Pardubice, internacionalizace ekonomiky, Marketingový mix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By