Publikace: Nákup a spotřeba zeleniny ve východočeských domácnostech
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Virág, Ján
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předložená diplomová práce se ve své teoretické části zabývá zpracováním dostupných informací o chování spotřebitele na B2C trhu. Práce se soustředí převážně na chování při nákupu a věnuje se faktorům, které významně ovlivňují spotřební chování jedince. Praktická část se věnuje zpracování a vyhodnocení primárního kvantitativního výzkumu zaměřeného na nákup a spotřebu zeleniny v domácnostech ve východočeském regionu. Klade si za cíl zjistit, do jaké míry a jakým způsobem je spotřební chování ovlivněno osobními charakteristikami spotřebitelů, resp. jejich domácností.
Popis
Klíčová slova
B2C trh, analýza zákazníků, spotřební chování, primární výzkum, B2C market, customer analysis, consumer behavior, primary research