Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nákup a spotřeba zeleniny ve východočeských domácnostech

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Virág, Ján

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předložená diplomová práce se ve své teoretické části zabývá zpracováním dostupných informací o chování spotřebitele na B2C trhu. Práce se soustředí převážně na chování při nákupu a věnuje se faktorům, které významně ovlivňují spotřební chování jedince. Praktická část se věnuje zpracování a vyhodnocení primárního kvantitativního výzkumu zaměřeného na nákup a spotřebu zeleniny v domácnostech ve východočeském regionu. Klade si za cíl zjistit, do jaké míry a jakým způsobem je spotřební chování ovlivněno osobními charakteristikami spotřebitelů, resp. jejich domácností.

Popis

Klíčová slova

B2C trh, analýza zákazníků, spotřební chování, primární výzkum, B2C market, customer analysis, consumer behavior, primary research

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By