Publikace: Analýza služeb ve městě Moravská Třebová
Načítá se...
Datum
Autoři
Hrušková, Hana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou služeb ve městě Moravská Třebová. Této analýze předcházel marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření, který byl proveden v prosinci 2004. Výsledky tohoto výzkumu byly podrobeny statistické analýze a následnému vyhodnocení. Marketingový výzkum vyhodnocuje spokojenost obyvatel se službami poskytovanými ve městě Moravská Třebová a jeho úkolem je návrh na zlepšení těchto služeb. Je testována závislost odpovědí občanů na pohlaví, věku a vzdělání. Dále je testována podobnost správních obvodů v Pardubickém kraji ve vybraných demografických či makroekonomických ukazatelích.
Popis
Klíčová slova
služby, poskytování služeb, služby pro obyvatele obce, Marketingová strategie, kvalita služeb, Marketingový výzkum, Moravská Třebová, charakteristika, Veřejné služby, dotazníkové šetření