Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Individual sparegaps (VLD) substitution by an earthing conductor at railway station

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorHlava, Karel
dc.contributor.authorSatori, Michal
dc.contributor.authorKrčma, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-25T12:36:40Z
dc.date.available2017-04-25T12:36:40Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractThe paper deals with the analyses of voltageses on the bare earthing conductor connecting the masts and ports of the overhead contact line at the railway station. Introduction of this earthing contactor can exclude the individual spargaps connecting the mast or port with the rail. The simulation results are recapitulated in diagrams useful for chosen input circuit values and for chosen faulty current 1000 A. The method of the diagrams utilisation is described in the final part of the paper.eng
dc.description.abstract-translatedČlánek vyšetřuje napěťové poměry na ukolejňovacím lanu propojujícím brány trolejového vedení v železničních stanicích. Použitím těchto lan by bylo možno vyloučit nutnosti použití individuálních průrazek připojených mezi bránu a kolejnici. Simulační výsledky jsou shrnuty ve formě diagramů platných pro zvolené vstupní hodnoty obvodu a vztažnou hodnotu 1000 A poruchového proudu. Závěrem je připojen postup využití těchto diagramů pro jinou hodnotu poruchového proudu.cze
dc.description.abstract-translatedDer Artikel analysiert die Spannung am Erdungsseil, das die Masten oder Pforten der Fahrleitung in Eisenbahnstation verbindet. Die Anwendung dieses Erdungsseiles kann die individuellen Funkenstrecken zwischen Mast und Schiene ausscheiden. Die Simmulationsergebnisse sind in Diagrammen zusammengefasst, die für gegebene Eintntlskenndatenund gegebenen Störungstrom 1000 A gültig sind. Am Ende des Artikles ist die Auswertungsmethodik dieser Diagrammen beschrieben.ger
dc.formatp.103-107
dc.identifier.isbn978-80-7395-233-4
dc.identifier.issn1211-6610
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/66956
dc.language.isoengcze
dc.peerreviewedyes
dc.publicationstatuspublished
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 14 (2008)
dc.titleIndividual sparegaps (VLD) substitution by an earthing conductor at railway stationeng
dc.title.alternativeNáhrada individuálních průrazek v železniční stanici ukolejňovacím lanemcze
dc.title.alternativeErsatz der individuellen Funkenstrecken zwischen Mast und Schiene durch Erdungsseil in Eisenbahnstationger
dc.typeArticlecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
HlavaK_IndividualSparegaps_2008.pdf
Velikost:
1.98 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Article

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: