Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání podniku a jeho produktů v regionu

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vaníčková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu. Prostřednictvím dotazníku se zaměřuje na sestavení, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu vnímání podniku zákazníky společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. Na základě získaných informací uvádí doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku.

Popis

Klíčová slova

marketingový výzkum, získání primárních dat, dotazník, spokojenost zákazníka, marketing research, obtaining primary date, questionnaire, customer satisfaction

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By