Publikace: Teoretická východiska E-Learningu
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Máchová, Renáta | |
| dc.contributor.author | Fidler, Ivan | |
| dc.date.accepted | 2012 | |
| dc.date.accessioned | 2012-10-13T09:04:53Z | |
| dc.date.available | 2012-10-13T09:04:53Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na distanční vzdělávání, e-learningový tým, systémy organizace studia a e-learningové standardy. Hlavním cílem práce je vytvoření elektronického kurzu k výuce předmětu E-Learning, jehož obsahem jsou teoretické základy jednotlivých problematik a zadané úkoly k řešení. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This bechalor´s works is focused on distance learning, e-learning team, organization of education systems and e-learning standards. The main objective is to create a electonic course the course E-learning, whose contents are the theoretical foundations of individual issues and tasks assigned to the solution. | eng |
| dc.description.defence | Student seznámil s výsledky své bakalářské práce na téma Teoretická východiska e-learningu. Otázky byly směřovány na oblast aplikace e-learningových kurzů. Autor na otázky pohotově odpovídal. \nl{}\nl{} Otázky komise: \begin{tecky} \item{} Musí mít tvůrce kurzu pedagogickou kompetenci? \item{} Ověřil jste si na svých podřízených funkčnost tohoto kurzu? \item{} S jakými ochrannými prvky pracujete při odhalování padělků? \end{tecky} | cze |
| dc.description.department | Ústav systémového inženýrství a informatiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 49 s. | cze |
| dc.format.extent | 2057948 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D26998 | cze |
| dc.identifier.stag | 16237 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/48662 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | distanční vzdělávání | cze |
| dc.subject | e-learning | cze |
| dc.subject | e-learningové standardy | cze |
| dc.subject | e-learningový kurz | cze |
| dc.subject | systémy organizace studia | cze |
| dc.subject | distance education | eng |
| dc.subject | e-learning | eng |
| dc.subject | standards of e-learning | eng |
| dc.subject | e-learning`s course | eng |
| dc.subject | learning management system | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Regionální a informační management | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
| dc.title | Teoretická východiska E-Learningu | cze |
| dc.title.alternative | The theoretical bases of e-learning | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- MachovaR_Teoretickavychodiska_IF_2012.pdf
- Velikost:
- 76.09 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- posudek vedoucího
Načítá se...
- Název:
- FidlerI_Teoretickavychodiska_RM_2012.pdf
- Velikost:
- 1.96 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- bakalářská práce