Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Management jakosti podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorRoudný, Radimcze
dc.contributor.authorHauftová, Kateřina
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T14:20:45Z
dc.date.available2009-07-03T14:20:45Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractTématem diplomové práce je problematika managementu jakosti v podniku zaměřená na oblast hodnocení spokojenosti zákazníků a nákladů, které se vztahují k jakosti. První část práce obsahuje teoretické poznatky získané z odborné literatury, jež se daným tématem zabývají. Je zde pojednáno o pojmu kvality, managementu jakosti, jeho koncepcích a měřeních v jeho systémech, což představuje teoretická východiska pro analytickou část práce. Druhá část práce zahrnuje představení společnosti AGBA, v.o.s. včetně jí uplatňovaného systému managementu kvality. Dále je zde obsažena analýza spokojenosti zákazníků této společnosti a analýza výdajů vztahujících se k jakosti.cze
dc.description.abstract-translatedTheme of this thesis is the problem of quality management in a company with a view to evaluation of customers satisfaction and cost relating to quality. The first part of the thesis contains theoretical information which have been obtained from special literature connected to this theme. The conception of quality is mentioned here, quality management, its conceptions and measurements in its systems what represents theoretical starting points for analytical part of the work. The second part of the thesis includes AGBA company presentation and its quality management. Analysis of customers satisfaction and costs of quality analysis are also included here.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format104 s., 9 s. přílohcze
dc.format.extent958120 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19936cze
dc.identifier.signatureD19936
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34445
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectJakostcze
dc.subjectmanagement jakosticze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectNákladycze
dc.subjectQualityeng
dc.subjectQuality Managementeng
dc.subjectcustomers satisfactioneng
dc.subjectCostseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleManagement jakosti podnikucze
dc.title.alternativeQuality management in a companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HauftovaK_Management_jakosti_RR_2009.pdf
Velikost:
935.66 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
HavlasekR_Management_jakosti_KH_2009.pdf
Velikost:
121.14 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format