Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix v oblasti služeb

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorSvatoňová, Eva
dc.date.accepted2019-05-28
dc.date.accessioned2019-06-18T08:05:29Z
dc.date.available2019-06-18T08:05:29Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-29
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of A-Z Projekt s.r.o., which is focused on mediation of own housing by means of services. The aim of the bachelor thesis is to propose changes to improve the company promotion. Emphasis is placed on creating a new communication mix and changing the perception of services as a package.eng
dc.description.defenceNejprve studentka představila v rámci prezentace svou bakalářskou práci na téma Marketingový mix v oblasti služeb. Cílem práce bylo popsat stávající marketingový mix, současnou situaci na trhu a navrhnout změny u vybraných marketingových nástrojů. V další části obahojoby potom studentka odpovídala na otázky vedoucí práce z posudku: 1.Autorka doporučuje mimo jiné strategii W-O. Jakým způsobem navrhuje rozšířit řady zaměstnanců? Jak v této aktivitě může pomoci marketing? 2.Byli seznámeni zástupci společnosti se závěry bakalářské práce? Pokud ano, jaká byla jejich reakce? V následné rozpravě studentka reagovala na tento dotaz: Jak jste si stanovila hranici, na základě které hypotézy potvrzujete?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format56 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39661
dc.identifier.stag36353
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73250
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectbydlenícze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunications mixeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjecthousingeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix v oblasti služebcze
dc.title.alternativeService marketing mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SvatonovaE_MarketingovyMix_KK_2019.pdf
Velikost:
685.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MixSluzeb_ES_2019.pdf
Velikost:
206.36 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce