Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Obchodní strategie podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorŘeháková, Monika
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:15:21Z
dc.date.available2014-06-19T10:15:21Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Obchodní strategie podniku" je analýza stávající obchodní strategie podniku SOLIRA Company, s.r.o. Je zde provedena strategická analýza vnitřního a vnějšího okolí podniku a také SWOT analýza. V závěru jsou uvedena doporučení pro společnost SOLIRA Company, s.r.o. do budoucnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThesis Business strategy of the company focuses on the analysis current business strategy company SOLIRA Company, Ltd. In the thesis includes strategy analysis of internal and external surroundings of the company. As well there is SWOT analysis. In the end are recommendations for the company Solira Company, Ltd. in the future.eng
dc.description.defenceCílem práce je analyzovat obchodní strategii vybraného podniku.Otázky k obhajobě: 1. Na str. 53 (5. odst.) uvádíte doporučení týkající se stávajících zákazníků: "rozšířit sortiment zboží, které tyto obchodní řetězce odebírají". Jakým způsobem by toho mohl podnik dosáhnout a o jaké produkty by se mohlo jednat? 2. Na str. 51 v rámci slabých stránek podniku uvádíte položku "Nízká úroveň marketingu". Z čeho tak usuzujete?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.cze
dc.format.extent1260362 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30180cze
dc.identifier.stag22022cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/55957
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectObchodcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectpodnikcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectBusinesseng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectPorter's five forces modeleng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleObchodní strategie podnikucze
dc.title.alternativeBusiness Strategy of Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_ObchodniStrategie_MR_2014.pdf
Velikost:
58.12 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
RehakovaM_ObchodniStrategie_MK_1.cast_2014.pdf
Velikost:
1.2 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce