Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Teaching English to Very Young Learners

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorČerná, Monika
dc.contributor.authorHrdá, Michaela
dc.contributor.refereeReimannová, Irena
dc.date.accepted2017-05-29
dc.date.accessioned2017-06-22T06:51:56Z
dc.date.available2017-06-22T06:51:56Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with teaching English to very young learners in the Czech republic. The theoretical part commences contextualization of very early English teaching, followed by characterization of very young learners', their language acquisition and development. Next section discusses advantages and potential drawbacks of very early English teaching, based on foreign as well as Czech researches. Subsequently, the author formulates underlining theoretical input relevant for very early English teaching, focused on didactic principles. The practical part consists of an empirical research, which with the help of structural observation and semi-structured interview, aims on finding out how and to what extent are the chosen principles for teaching English language to very young learners followed in the practice in chosen nurseries and basic schools.eng
dc.description.abstract-translatedTato diplomová práce se zabývá rannou výukou anglického jazyka v České republice. Teoretická část započíná zasazením rané výuky do širšího vzdělávacího kontextu, následuje charakteristika dětí v předškolním věku, jejich vývoj a osvojování jazyka. Dále autorka polemizuje nad výhodami a potenciálními riziky rané výuky angličtiny, které jsou založeny na světových i českých výzkumech. Následuje formulace příslušných teoretických východisek rané výuky a principů, které z nich vyplývají. Praktická část práce se skládá z empirického výzkumu, jehož cílem je prostřednictvím strukturovaného pozorování a polo-strukturovaného rozhovoru zjistit, jak a do jaké míry jsou základní didaktické principy pro velmi ranou výuku anglického jazyka respektovány ve výuce angličtiny ve vybraných mateřských a základních školách.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD35700
dc.identifier.stag32358
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/68847
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectranná výuka anglického jazykacze
dc.subjectpředškolní děticze
dc.subjecthypotéza kritického období osvojování jazykacze
dc.subjectdidaktické principy velmi rané výukycze
dc.subjecttiché obdobícze
dc.subjectvery early English teachingeng
dc.subjectvery young learnerseng
dc.subjectcritical period hypothesis language acquisitioneng
dc.subjectdidactic principles of very early English teachingeng
dc.subjectsilent periodeng
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství anglického jazykacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.titleTeaching English to Very Young Learnerseng
dc.title.alternativeRaná výuka anglického jazykacze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
HrdaM_TeachingEnglish_MC_2017.pdf
Velikost:
2.46 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CernaM_Teaching_English_MH_2017.pdf
Velikost:
309.88 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_TeachingEnglish_MH_2017.pdf
Velikost:
65.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce