Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup

ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprint (accepted)
dc.contributor.authorMichková, Adéla
dc.date.accessioned2023-07-12T13:13:43Z
dc.date.available2023-07-12T13:13:43Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractCÍLE: Cílem příspěvku je představit úkolově orientovanou supervizi v aplikaci do praxe studentů sociální práce a pilotní studii jejího ověření. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Představený přístup vychází z úkolově orientované supervize J. Caspiho a W. J. Reida a obecně z konceptu vzdělávací supervize. METODY: Text je členěn do dvou částí. První část má metodicko-sumarizační charakter a představuje uchopení uvedeného přístupu v praxi autorky. Druhá část představuje pilotní studii evaluace tohoto přístupu realizovanou formou kvalitativní analýzy písemných materiálů vztahujících se k rozvojovým cílům studentů. VÝSLEDKY: Příspěvek prezentuje zjištění formulovaná v rámci pilotní studie, která budou základem pro další zpracování tématu. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Text představuje jeden z možných modelů supervize uplatnitelný v profesní přípravě budoucích sociální pracovníků a také dílčí výsledky jeho pilotního ověření.cze
dc.description.abstract-translatedOBJECTIVES: The aim of the paper is to present task-centred supervision in the application to the social work students´ field education and a pilot study of its verification. THEORETICAL BASE: The presented approach is based on task-centred supervision by J. Caspi and W. J. Reid and on the concept of educational supervision in general. METHODS: The text is divided into two parts. The first part has a methodological-summarizing character and represents an understanding of the approach in the author's practice. The second part presents a pilot study of the evaluation of this approach carried out in the form of a qualitative analysis of students' target goals. OUTCOMES: The paper presents the findings of the pilot study, which will be the basis for further research of the topic. SOCIAL WORK IMPLICATIONS: The text presents one of the possible models of supervision applied in the education of future social workers and presents partial results of its pilot verification.eng
dc.formatp. 78-91eng
dc.identifier.issn1213-6204
dc.identifier.obd39887441
dc.identifier.scopus2-s2.0-85141205121
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81208
dc.language.isocze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprint (accepted)eng
dc.relation.ispartofSociální práce/Sociálna práca, volume 22, issue: 5eng
dc.relation.publisherversionhttps://socialniprace.cz/article/supervize-praxe-studentu-socialni-prace-ukolove-orientovany-pristup/
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjectvzdělávací supervizecze
dc.subjectodborná praxecze
dc.subjectsociální prácecze
dc.subjectrozvojový cílcze
dc.subjecteducational supervisioneng
dc.subjectfield educationeng
dc.subjectsocial workeng
dc.subjecttarget goaleng
dc.titleSupervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístupcze
dc.title.alternativeSupervision of Social Work Students Field Education – Task-Centred Modeleng
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
FINAL_Michkova_Supervize_praxe_studentu_Socialni_prace_5_2022.pdf
Velikost:
328.97 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format