Publikace: Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup
ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprint (accepted)| dc.contributor.author | Michková, Adéla | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-12T13:13:43Z | |
| dc.date.available | 2023-07-12T13:13:43Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.description.abstract | CÍLE: Cílem příspěvku je představit úkolově orientovanou supervizi v aplikaci do praxe studentů sociální práce a pilotní studii jejího ověření. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Představený přístup vychází z úkolově orientované supervize J. Caspiho a W. J. Reida a obecně z konceptu vzdělávací supervize. METODY: Text je členěn do dvou částí. První část má metodicko-sumarizační charakter a představuje uchopení uvedeného přístupu v praxi autorky. Druhá část představuje pilotní studii evaluace tohoto přístupu realizovanou formou kvalitativní analýzy písemných materiálů vztahujících se k rozvojovým cílům studentů. VÝSLEDKY: Příspěvek prezentuje zjištění formulovaná v rámci pilotní studie, která budou základem pro další zpracování tématu. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Text představuje jeden z možných modelů supervize uplatnitelný v profesní přípravě budoucích sociální pracovníků a také dílčí výsledky jeho pilotního ověření. | cze |
| dc.description.abstract-translated | OBJECTIVES: The aim of the paper is to present task-centred supervision in the application to the social work students´ field education and a pilot study of its verification. THEORETICAL BASE: The presented approach is based on task-centred supervision by J. Caspi and W. J. Reid and on the concept of educational supervision in general. METHODS: The text is divided into two parts. The first part has a methodological-summarizing character and represents an understanding of the approach in the author's practice. The second part presents a pilot study of the evaluation of this approach carried out in the form of a qualitative analysis of students' target goals. OUTCOMES: The paper presents the findings of the pilot study, which will be the basis for further research of the topic. SOCIAL WORK IMPLICATIONS: The text presents one of the possible models of supervision applied in the education of future social workers and presents partial results of its pilot verification. | eng |
| dc.format | p. 78-91 | eng |
| dc.identifier.issn | 1213-6204 | |
| dc.identifier.obd | 39887441 | |
| dc.identifier.scopus | 2-s2.0-85141205121 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/81208 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.peerreviewed | yes | eng |
| dc.publicationstatus | postprint (accepted) | eng |
| dc.relation.ispartof | Sociální práce/Sociálna práca, volume 22, issue: 5 | eng |
| dc.relation.publisherversion | https://socialniprace.cz/article/supervize-praxe-studentu-socialni-prace-ukolove-orientovany-pristup/ | |
| dc.rights | pouze v rámci univerzity | cze |
| dc.subject | vzdělávací supervize | cze |
| dc.subject | odborná praxe | cze |
| dc.subject | sociální práce | cze |
| dc.subject | rozvojový cíl | cze |
| dc.subject | educational supervision | eng |
| dc.subject | field education | eng |
| dc.subject | social work | eng |
| dc.subject | target goal | eng |
| dc.title | Supervize praxe studentů sociální práce - úkolově orientovaný přístup | cze |
| dc.title.alternative | Supervision of Social Work Students Field Education – Task-Centred Model | eng |
| dc.type | Article | eng |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- FINAL_Michkova_Supervize_praxe_studentu_Socialni_prace_5_2022.pdf
- Velikost:
- 328.97 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format