Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Tvorba marketingového mixu pre oblasť celoživotného vzdelávania

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorUrbančíková, Nataša
dc.date.accessioned2009-03-12T15:56:25Z
dc.date.available2009-03-12T15:56:25Z
dc.date.issued2003
dc.description.abstractThe paper deals with the utilisation of the marketing mix tools for the improvement of the educational services in the area of continuing education. The individual elements of the marketing miy are described with the special focus on the continuing educaion services. The recommendations for the continuing education practitioners are included as well.eng
dc.formats. 156-161cze
dc.formatp. 156-161eng
dc.format.extent176790 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.issn1211-555X
dc.identifier.signature47940
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/32213
dc.language.isoslo
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 8 (2003)eng
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectceloživotní vzdělávánícze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.titleTvorba marketingového mixu pre oblasť celoživotného vzdelávaniacze
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
CL423.pdf
Velikost:
172.65 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format