Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zpracování marketingové strategie firmy Kamat spol. s r.o.

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorSvobodová, Lucie
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted2006cze
dc.date.accessioned2007-09-30T14:44:46Z
dc.date.available2007-09-30T14:44:46Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractZa cíl své práce považuji zjištění současné situace firmy a navržení vhodné marketingové strategie. Marketingovou strategii jsem se snažila navrhnout na základě situační analýzy firmy a stanovení jejích cílů. Zaměřila jsem se na oblast výrobků, cen, distribučních cest a marketingové komunikace.cze
dc.description.abstract-translatedAs an target of my thesis I consider exploring of the present situation of the company and designing of the proper marketing strategy. I have attempted to suggest the marketing strategy regarding to the situation analysis and determining of company's objectives. I focused on the scope of products, prices, distribution channels and marketing communication.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format82, 11cze
dc.format.extent1136997 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25638
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectStrategiecze
dc.subjectplánovánícze
dc.subjectcílcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectStrategické řízenícze
dc.subjectKAMAT spol. s r.ocze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectStrategyeng
dc.subjectplanningeng
dc.subjecttargeteng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmanagement strategyeng
dc.subjectKAMAT spol. s r.oeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleZpracování marketingové strategie firmy Kamat spol. s r.o.cze
dc.title.alternativePROCESSING OF THE MARKETING STRATEGY OF THE COMPANY KAMAT spol. s r. o.cze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
text.pdf
Velikost:
1.08 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format