Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zpracování marketingové strategie firmy Kamat spol. s r.o.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Svobodová, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Za cíl své práce považuji zjištění současné situace firmy a navržení vhodné marketingové strategie. Marketingovou strategii jsem se snažila navrhnout na základě situační analýzy firmy a stanovení jejích cílů. Zaměřila jsem se na oblast výrobků, cen, distribučních cest a marketingové komunikace.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Strategie, plánování, cíl, SWOT analýza, Strategické řízení, KAMAT spol. s r.o, Marketing, Strategy, planning, target, SWOT analysis, management strategy, KAMAT spol. s r.o

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By