Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie ve zvoleném podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorChmelík, Ondřej
dc.date.accepted2020-06-24
dc.date.accessioned2020-07-08T10:46:55Z
dc.date.available2020-07-08T10:46:55Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-29
dc.description.abstractBakalářská práce je orientována na on-line marketing ve vybrané společnosti. Součástí práce jsou také analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a návrh autora na zlepšení marketingových činností. Cílem práce je analýza marketingové strategie a návrh na její zlepšení s důrazem na on-line marketing.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on marketing strategy in selected company. Thesis includes analysis of external and internal environment and proposal of autor for marketing activities improvement. Target of the thesis is analysis of marketing strategy and proposal for improvement emhasising online marketing.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Marketingová strategie ve zvoleném podniku. Cílem práce je analýza marketingové strategie ve zvoleném podniku a návrhy na zlepšení s důrazem na online marketing. Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Na straně 59 doporučujete využít placenou formu reklam na sociálních sítích. Má už s touto možností firma zkušenost? Pokud ano, jaká jsou zde úskalí při zadávání takovéhoto příspěvku? Doplňující otázka: Podle čeho jste vybíral kritéria hodnocení pro analýzu? Student na otázky reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.
dc.identifier.stag38755
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75627
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecton-line marketingcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectkávacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjecton-line marketingeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectcoffeeeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie ve zvoleném podnikucze
dc.title.alternativeMarketing strategy in selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ChmelikO_MarketingovaStrategie_KK_2020.pdf
Velikost:
1.68 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_OCH_2020.pdf
Velikost:
302.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce