Publikace: Výuka nejnovějších dějin na SŠ v ČR: současnost a představy
Závěrečná práce| dc.contributor.author | Richter, Tomáš | |
| dc.date.accepted | 2011 | |
| dc.date.accessioned | 2011-05-18T06:37:52Z | |
| dc.date.available | 2011-05-18T06:37:52Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou vyučování nejnovějších dějin (20.století) v rámci vyučovacího předmětu Dějepis na středních školách, zvláště gymnáziích. Autor se zaměřuje na současné vyučovací metody, učební pomůcky a úskalí současných výukových programů. Zároveň se zaměřuje na nástin možnosti výuky do budoucna. | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 45 s. | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D23589 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/38550 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.subject | 20. století | cze |
| dc.subject | dějepis | cze |
| dc.subject | didaktika | cze |
| dc.subject | střední školy | cze |
| dc.subject | 20th century | eng |
| dc.subject | history | eng |
| dc.subject | didactics | eng |
| dc.subject | high school | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | doplňující pedagogické studium | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická | cze |
| dc.title | Výuka nejnovějších dějin na SŠ v ČR: současnost a představy | cze |
| dc.type | závěrečná práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |