Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorBoukal, Tomáš
dc.contributor.authorKafková, Barbora
dc.contributor.refereeSynková, Hana
dc.date.accepted2019-09-09
dc.date.accessioned2019-09-25T05:20:00Z
dc.date.available2019-09-25T05:20:00Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-06-15
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the issue of inclusive education at the first level of basic school. The aim of this diploma thesis is to answer the question: What isthe importance role of the teachingassistant in inclusive education of pupils withspecial educationalwith special educational needs at the first level of basic school. The textdiscusses how inclusive education takes place with the involvement of a teachingassistant and other support measures.eng
dc.description.defenceStudentka představila svou diplomovou práci, její teoreticko-metodologická východiska, terén, závěry i změny oproti první verzi. Byly přečteny posudky, na něž autorka reagovala a následovala diskuse. Komise se shodla, že práce byla úspěšně obhájena.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format71 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD40152
dc.identifier.stag38636
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74064
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectpodpůrná opatřenícze
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectteaching assistanteng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjectsupportive measureseng
dc.thesis.degree-disciplineSociální antropologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleRole asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.cze
dc.title.alternativeThe role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KafkovaB_Role_Aistenta_TB_2019.pdf_.pdf
Velikost:
492.79 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BoukalT_Role_asistenta_BK_2019.pdf
Velikost:
134.56 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SynkovaH_RoleAsistenta_BK_2019opravena.pdf
Velikost:
3.04 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce