Publikace: Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Boukal, Tomáš | |
| dc.contributor.author | Kafková, Barbora | |
| dc.contributor.referee | Synková, Hana | |
| dc.date.accepted | 2019-09-09 | |
| dc.date.accessioned | 2019-09-25T05:20:00Z | |
| dc.date.available | 2019-09-25T05:20:00Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.date.submitted | 2019-06-15 | |
| dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the issue of inclusive education at the first level of basic school. The aim of this diploma thesis is to answer the question: What isthe importance role of the teachingassistant in inclusive education of pupils withspecial educationalwith special educational needs at the first level of basic school. The textdiscusses how inclusive education takes place with the involvement of a teachingassistant and other support measures. | eng |
| dc.description.defence | Studentka představila svou diplomovou práci, její teoreticko-metodologická východiska, terén, závěry i změny oproti první verzi. Byly přečteny posudky, na něž autorka reagovala a následovala diskuse. Komise se shodla, že práce byla úspěšně obhájena. | cze |
| dc.description.department | Fakulta filozofická | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 71 s. | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | |
| dc.identifier.signature | D40152 | |
| dc.identifier.stag | 38636 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/74064 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | inkluze | cze |
| dc.subject | asistent pedagoga | cze |
| dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cze |
| dc.subject | podpůrná opatření | cze |
| dc.subject | inclusion | eng |
| dc.subject | teaching assistant | eng |
| dc.subject | special educational needs | eng |
| dc.subject | supportive measures | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Sociální antropologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
| dc.thesis.degree-program | Sociologie | cze |
| dc.title | Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol. | cze |
| dc.title.alternative | The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school. | eng |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- KafkovaB_Role_Aistenta_TB_2019.pdf_.pdf
- Velikost:
- 492.79 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- BoukalT_Role_asistenta_BK_2019.pdf
- Velikost:
- 134.56 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- SynkovaH_RoleAsistenta_BK_2019opravena.pdf
- Velikost:
- 3.04 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce