Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kafková, Barbora

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření.

Popis

Klíčová slova

inkluze, asistent pedagoga, speciální vzdělávací potřeby, podpůrná opatření, inclusion, teaching assistant, special educational needs, supportive measures

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By