Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energie

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKohout, Martin
dc.contributor.authorKuna, Michal
dc.contributor.refereeZelenka, Jaromír
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2014-05-20T16:32:54Z
dc.date.available2014-05-20T16:32:54Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu trakční a brzdné energie. Tyto veličiny jsou porovnávány pro různé kategorie vlaků a různé lokomotivy na dané trati ve stavu před a po rekonstrukci. K porovnání lokomotiv mezi sebou a k posouzení změny rychlostního profilu trati po rekonstrukci je v práci vytvořen porovnávací koeficient. Část práce je věnována vlivu různých adhezních podmínek na jízdní doby a spotřebu energie.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work is concerned with effect of unstable railway speed profile on running time and consumption of traction and braking energy. These magnitudes are compared for different categories of trains and different locomotives on given railway-track in states before reconstruction and after reconstruction. There is created comparative coefficient to compare locomotives with each other and to review changes in railway speed profile after reconstruction. A piece of this work is attended to effect of different adhesion conditions on running time and consumption of energy.eng
dc.description.defenceStudent obhájil bakalářskou práci a vyčerpávajícím způsobem zodpověděl otázky z recenzního posudku.cze
dc.description.departmentKatedra dopravních prostředků a diagnostikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format93 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD27665
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/54616
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectjízdní dobacze
dc.subjectspotřeba trakční energiecze
dc.subjectspotřeba brzdné energiecze
dc.subjectadhezní podmínkycze
dc.subjectporovnávací koeficientcze
dc.subjecttraťová rychlostcze
dc.subjecttraťový profilcze
dc.subjectrunning timeeng
dc.subjecttraction energy consumptioneng
dc.subjectbraking energy consumptioneng
dc.subjectadhesion conditionseng
dc.subjectcomparative coefficienteng
dc.subjectrailway speed profileeng
dc.subjectrailway profileeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní prostředky - kolejová vozidlacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-namebc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleVliv nerovnoměrnosti průběhu traťové rychlosti na jízdní doby a spotřebu energiecze
dc.title.alternativeEffect of unstable railway speed profile on running time and consumption of energyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KunaM_VlivNerovnomernosti_MK_2010.pdf
Velikost:
805.84 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KohoutM_Vliv_nerovnomernosti_MK_2010.pdf
Velikost:
348.01 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ZelenkaJ_Vliv_nerovnomernosti_MK_2010.pdf
Velikost:
745.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta