Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza cenové strategie obchodní společnosti Verner potraviny

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorVernerová, Lenka
dc.date.accepted2003
dc.date.accessioned2007-09-30T11:48:33Z
dc.date.available2007-09-30T11:48:33Z
dc.date.issued2003
dc.description.abstractPráce se zabývá cenovou politikou obchodní společnosti Verner potraviny, jejími cíly, používanými metodami cenové tvorby a její konkurenceschopností.cze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD12628
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/15601
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectstrategie firmycze
dc.subjectcenová politikacze
dc.subjectcenacze
dc.subjectKonkurenceschopnostcze
dc.thesis.degree-disciplineekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.titleAnalýza cenové strategie obchodní společnosti Verner potravinycze
dc.title.alternativeAnalysis of the price strategy of the firm Verner potravinycze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory