Publikace: Developing reading skills in English in primary school learners with dyslexia
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Černá, Monika | |
| dc.contributor.author | Konečná, Eva | |
| dc.contributor.referee | Brebera, Pavel | |
| dc.date.accepted | 2008 | |
| dc.date.accessioned | 2008-08-12T06:13:33Z | |
| dc.date.available | 2008-08-12T06:13:33Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.description.abstract | The paper focuses on the questions related to the development of reading skills in English in primary school learners with dyslexia. The theoretical part summarizes all the relevant information related to this topic, while drawing on the English as well as the Czech language environment. The practical part afterwards, analyses the process and results of the case-study, carried out in order to verify the effectiveness of the re-educational program, created for this paper with respect to individual characteristics of involved learners with dyslexia. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Práce se zaměřuje na otázku rozvoje čtecích dovedností v anglickém jazyce, v prostředí základní školy u žáků s dyslexií. Teoretická část shrnuje veškeré relevantní informace týkající se tohoto tématu, přičemž čerpá jak z anglického tak českého jazykového prostředí. Část praktická následně analyzuje průběh a výsledky případové studie, uskutečněné za účelem ověření efektivnosti reedukačního programu, navrženého pro tuto práci s ohledem na individuální vlastnosti zkoumaných žáků s dyslexií. | cze |
| dc.description.department | Katedra anglistiky a amerikanistiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 97 s. | cze |
| dc.format.extent | 1344921 bytes | eng |
| dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D18101 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/28687 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | specific learning difficulties | eng |
| dc.subject | dyslexia | eng |
| dc.subject | reading skills development | eng |
| dc.subject | primary schools | eng |
| dc.subject | English language | eng |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
| dc.subject | dyslexie | cze |
| dc.subject | rozvoj čtecích dovedností | cze |
| dc.subject | základní školy | cze |
| dc.subject | angličtina | cze |
| dc.thesis.degree-discipline | Učitelství anglického jazyka | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Mgr. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
| dc.title | Developing reading skills in English in primary school learners with dyslexia | eng |
| dc.title.alternative | Rozvoj čtecích dovedností v anglickém jazyce na základní škole u žáků s dyslexií | cze |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- KonecnaE_Developing reading_MC_2008.pdf
- Velikost:
- 1.28 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format