Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza CSR aktivit a jejich vliv na image podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Haklová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image společnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky v dané oblasti, jako jsou definice pojmu společenská odpovědnost, jednotlivé pilíře CSR, komunikace společensky odpovědných aktivit a také image. Ve druhé části jsou sepsány společensky odpovědné aktivity konkrétní společnosti. V závěru práce je proveden průzkum o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na image dané společnosti.

Popis

Klíčová slova

společenská odpovědnost, Stakeholdeři, image, Tripple-Bottom-Line, CSR aktivity, Česká spořitelna, corporate social responsibility, Stakeholders, image, Tripple-Bottom-Line, CSR Activities, Česká spořitelna

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By