Publikace: Analýza CSR aktivit a jejich vliv na image podniku
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Haklová, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image společnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky v dané oblasti, jako jsou definice pojmu společenská odpovědnost, jednotlivé pilíře CSR, komunikace společensky odpovědných aktivit a také image. Ve druhé části jsou sepsány společensky odpovědné aktivity konkrétní společnosti. V závěru práce je proveden průzkum o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na image dané společnosti.
Popis
Klíčová slova
společenská odpovědnost, Stakeholdeři, image, Tripple-Bottom-Line, CSR aktivity, Česká spořitelna, corporate social responsibility, Stakeholders, image, Tripple-Bottom-Line, CSR Activities, Česká spořitelna