Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh možností zlepšení péče o klienta v rámci České pošty, s.p.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMorkus, Jaroslav
dc.contributor.authorChládková, Lenka
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:44:15Z
dc.date.available2012-07-15T22:44:15Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce je věnována péči o klienty České pošty, s. p., kteří poštu navštěvují pravidelně, ale i na ty, kteří poštu pravidelně nenavštěvují. Je zaměřena na chování klienta a jeho uspokojování potřeb. Zabývá se vlivem liberalizace na postavení České pošty, s. p. na našem trhu.cze
dc.description.abstract-translatedThe work is devoded to the care of clients who regularly attend the post, but also to those who don´t attend regular the Czech post. It´s focused on the behavior of client and his satisfaction and needs. This work is dealing with the influence of liberalization in the Czech post position on the our market.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format58 s.
dc.format.extent1656880 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26451
dc.identifier.stag17729cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46436
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectklienticze
dc.subjectČeská poštacze
dc.subjectpéčecze
dc.subjectreklamacecze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectclientseng
dc.subjectCzech posteng
dc.subjectcareeng
dc.subjectcomplainteng
dc.subjectserviceseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleAnalýza a návrh možností zlepšení péče o klienta v rámci České pošty, s.p.cze
dc.title.alternativeAnalysis and design options for improving client care in the Czech Post, s. p.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_Analyza_A_Navrh_LCH_2012.pdf
Velikost:
81.75 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ChladkovaL_Analyza_A_Navrh_JM_2012.pdf
Velikost:
1.58 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce