Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh možností zlepšení péče o klienta v rámci České pošty, s.p.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Chládková, Lenka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je věnována péči o klienty České pošty, s. p., kteří poštu navštěvují pravidelně, ale i na ty, kteří poštu pravidelně nenavštěvují. Je zaměřena na chování klienta a jeho uspokojování potřeb. Zabývá se vlivem liberalizace na postavení České pošty, s. p. na našem trhu.

Popis

Klíčová slova

klienti, Česká pošta, péče, reklamace, služby, clients, Czech post, care, complaint, services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By