Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv uplatnění principů CSR na vztahy se zákazníky

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce má za cíl identifikovat přínosy uplatnění metody společenské odpovědnosti firem na vztahy se zákazníky a analyzovat tuto oblast v konkrétním podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů společenské odpovědnosti firem a zjištění vlivu metody CSR na zákazníka. V praktické části práce je nejprve prozkoumán vybraný podnik a jeho přístup ke společenské odpovědnosti a následně provedeno dotazníkové šetření za účelem analýzy přínosů uplatnění metody CSR na vztahy se zákazníky stanovených na základě rešerše odborné literatury. V závěru jsou shrnuty získané výsledky a uvedena doporučení na zlepšení

Popis

Klíčová slova

společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, tři pilíře, vliv, zákazníci, společnost Toyota, social responsibility, corporate social responsibility, free pillars, influence, customers, Toyota company

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By