Publikace: Vliv uplatnění principů CSR na vztahy se zákazníky
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce má za cíl identifikovat přínosy uplatnění metody společenské odpovědnosti firem na vztahy se zákazníky a analyzovat tuto oblast v konkrétním podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů společenské odpovědnosti firem a zjištění vlivu metody CSR na zákazníka. V praktické části práce je nejprve prozkoumán vybraný podnik a jeho přístup ke společenské odpovědnosti a následně provedeno dotazníkové šetření za účelem analýzy přínosů uplatnění metody CSR na vztahy se zákazníky stanovených na základě rešerše odborné literatury. V závěru jsou shrnuty získané výsledky a uvedena doporučení na zlepšení
Popis
Klíčová slova
společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, tři pilíře, vliv, zákazníci, společnost Toyota, social responsibility, corporate social responsibility, free pillars, influence, customers, Toyota company