Publikace: Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra
Bakalářská práceOmezený přístup| dc.contributor.advisor | Brožek, Josef | |
| dc.contributor.author | Kasal, Jaroslav | |
| dc.date.accepted | 2017-01-10 | |
| dc.date.accessioned | 2017-01-23T10:57:47Z | |
| dc.date.available | 2017-01-23T10:57:47Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.date.submitted | 2016-08-22 | |
| dc.description.abstract | Obsah práce je zaměřen převážně na pohyb bojového vozidla v simulátoru. Simulátor je realizován v herním enginu Unity 3D. První část práce se zabývá základními pojmy, základními informacemi o Unity 3D a stručnými informacemi o simulátoru bojového vozidla. Zbývající část práce je věnována konkrétní implementaci. | cze |
| dc.description.abstract-translated | The bachelor work is focused mainly on movement of a soldier vehicle in simulator. The simulator is implemented in game engine Unity 3D. The first part of the work contains basic concepts, basic information about Unity 3D and brief description of the simulator of soldier vehicle. The rest of the work is devoted to specific implementation. | eng |
| dc.description.defence | Cílem práce bylo využití vnitřní rutiny a konstrukce herního engine Unity3D k tvorbě komplementů pro simulátor bojového vozidla. Zvoleným vozidlem se stala česká varianta tanku T72M4 CZ. Student prezentoval výsledky své práce s demonstrativními ukázkami. Bakalářské práci byla vytknuta řada nedostatků. Z toho důvodu komise pro státní závěrečné zkoušky hodnotila obhajobu bakalářské práce klasifikačním stupněm velmi dobře. | cze |
| dc.description.department | Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 61 s. | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | |
| dc.identifier.signature | D35575 | |
| dc.identifier.stag | 31060 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/66864 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Pouze v rámci univerzity | |
| dc.subject | simulátory | cze |
| dc.subject | skripty | cze |
| dc.subject | ovládání | cze |
| dc.subject | pohyb | cze |
| dc.subject | WheelCollider | cze |
| dc.subject | Unity 3D | cze |
| dc.subject | tanky | cze |
| dc.subject | simulators | eng |
| dc.subject | scripts | eng |
| dc.subject | control | eng |
| dc.subject | movement | eng |
| dc.subject | WheelCollider | eng |
| dc.subject | Unity 3D | eng |
| dc.subject | tanks | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Informační technologie | cze |
| dc.title | Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra | cze |
| dc.title.alternative | Creating simulator of soldier vehicle using hybrid simulation kernel | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- Posudek_BrozekJ_TvorbaSimulatoru_JK_2017.pdf
- Velikost:
- 378.98 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- KasalJ_TvorbaSimulatoru_JB_2016.zip
- Velikost:
- 2.13 MB
- Formát:
- Unknown data format
- Popis:
- Plný text práce