Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Proces realizace mezinárodního obchodu vybraným podnikem

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jeřábková, Marcela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce pojednává o procesu realizace mezinárodního obchodu malým podnikem jak po stránce teoretické, tak praktické. Vybranému podniku bude sloužit pro lepší orientaci v tomto odvětví a poskytne návrhy, jakými způsoby je možné realizaci mezinárodního obchodu zefektivnit. Doporučení proběhnou na základě analýzy dosavadního postupu se zaměřením na budoucnost společnosti.

Popis

Klíčová slova

mezinárodní obchod, zahraniční trh, export, formy podnikání na zahraničním trhu, cena, nabídka, AUTOTECH-VT, international trade, foreign market, export, form of business in foreign market, price, supply

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By