Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využitie marketingového mixu v oblasti služieb u zvolenej spoločnosti

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Melounová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalárska práca sa zaoberá analýzou a využitím marketingového mixu v oblasti služieb u spoločnosti Skřivánek s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa tejto problematiky. Praktická časť je zameraná na charakteristiku spoločnosti a analýzu nástrojov marketingového mixu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté odporučenia a stratégie vedúce k zlepšeniu.

Popis

Klíčová slova

marketing služieb, marketingový mix, Skřivánek, produkt, cena, distribúcia, propagácia, ľudia, materiálne prostredie, procesy, Services marketing, marketing mix, Skřivánek, product, price, place, promotion, people, physical evidence, processes

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By