Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKostková, Kláracze
dc.contributor.authorPelikán, Tomáš
dc.contributor.refereeČerná, Monikacze
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-09-07T05:40:22Z
dc.date.available2011-09-07T05:40:22Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractThis thesis concerns teaching reading of English authentic and non-authentic texts for Intermediate level English students. It starts with theoretical part, which deals with factors of the process of teaching reading like reading comprehension, reading techniques in a foreign language or selecting texts suitable for teaching reading and differences between the authentic and non-authentic texts. The theoretical part is closed by chapter concerning methodological model of teaching reading lesson serving as basis for model of teaching reading experiment in the practical part. The practical part focuses on practical research on teaching reading in the form of experiment that took place in a few English lessons in a high school. It starts with description of the research problem and aims, the research background and used methods. The research consists of several parts - the survey questionnaire, the experiment itself - six English reading lessons and another type of questionnaires distributed among the students after each lesson to collect the information about the students' opinions on the lesson.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce se zabývá výukou čtení anglických autentických a neautentických textů pro žáky angličtiny úrovně intermediate. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá faktory procesu výuky čtení jako čtení s porozuměním, techniky čtení v cizím jazyce nebo výběrem vhodných textů k výuce čtení a dále rozdíly mezi autentickými a neautentickými texty. Teoretická část je uzavřena kapitolou o metodologickém modelu hodiny čtení, která slouží jako modelový podklad pro hodiny čtení v experimentu v praktické části. Praktická část se zaměřuje na praktický výzkum výuky čtení formou experimentu, který proběhl v několika vyučovacích hodinách na střední škole. Praktická část začíná popisem výzkumného problému a cílů, pozadí a použitých metod. Výzkum se zkládá z několika částí - z průzkumných dotazníků, z experimentu - šest vyučovacích hodin čtení, a z dotazníků rozdávaných žákům po každé hodině za účelem sběru informací ohledně názoru žáků na hodinu.cze
dc.description.departmentKatedra anglistiky a amerikanistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format49 s.cze
dc.format.extent1578067 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25598
dc.identifier.stag11278cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/40949
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectčtenícze
dc.subjecttextcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectautentický textcze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectlessoneng
dc.subjectreading texteng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectauthentic texteng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleTeaching Reading of Texts for Intermediate Level English Studentseng
dc.title.alternativeVyučování čtení textů pro studenty angličtiny úrovně intermediatecze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KostkováK_TeachingReading_TP_2011.doc
Velikost:
56 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ČernáM_TeachingReading_TP_2011.doc
Velikost:
58 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
PelikánT_TeachingReading_KK_2011.pdf
Velikost:
1.5 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce