Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Moderní formy marketingové online komunikace

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorFojtová, Eliška
dc.date.accepted2023-06-06
dc.date.accessioned2023-08-15T07:59:04Z
dc.date.available2023-08-15T07:59:04Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-04-24
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is online marketing communication. Specifically, it deals with modern forms of online marketing, especially on social networks. The theoretical part defines online marketing and marketing communication on the Internet. Furthermore, social media, where individual social networks suitable for marketing use are then described in detail. The practical part of the thesis focuses on the analysis of Ryor's online marketing communication in terms of their website and social media. At the end, suggestions for improving the company's online marketing communication are compiled.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Moderní formy marketingové online komunikace, otázky vedoucí BP: 1. Pro analýzu stávající online marketingové komunikace vybraných společností jste využívala nástroj SimilarWeb. Můžete popsat jaké jsou jeho výhody a omezení použití? 2. Můžete detailněji popsat jakým způsobem funguje algoritmus sociálních sítí a jak ovlivňuje marketingovou komunikaci? Otázky a náměty z obhajoby: Jaký je důvod toho, že společnost má oddělený e-shop a webové stránky? Jaké jsou cílové segmenty značky? Nepovažujete soustředění se na TikTok i přes současné kauzy rizikové? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format65 s.
dc.identifier.stag45120
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81687
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectnástroje online marketingucze
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectonline marketing toolseng
dc.subjectsocial media marketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleModerní formy marketingové online komunikacecze
dc.title.alternativeModern forms of online marketing communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
FOJTOVAE_Moderniformy_RB_2023_.pdf
Velikost:
907.9 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_ModerniFormy_EF_2023.pdf
Velikost:
158.26 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce