Publikace: Moderní formy marketingové online komunikace
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Fojtová, Eliška
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti.
Popis
Klíčová slova
marketing, online marketing, nástroje online marketingu, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, marketing, online marketing, online marketing tools, social media marketing, social networks