Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Moderní formy marketingové online komunikace

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Fojtová, Eliška

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace. Konkrétně se zabývá moderními formami online marketingu a to především na sociálních sítích. V rámci teoretické části je definován online marketing a marketingová komunikace na internetu. Dále sociální média, kde jsou následně detailně popsány jednotlivé sociální sítě vhodné pro marketingové využití. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové online komunikace společnosti Ryor a jejich prezentace v online prostředí. V závěru jsou sestaveny návrhy na zlepšení marketingové online komunikace společnosti.

Popis

Klíčová slova

marketing, online marketing, nástroje online marketingu, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, marketing, online marketing, online marketing tools, social media marketing, social networks

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By